بخش دوم دوره شش ماهه قراردادنویسی (پیشرفته)- با تصحیح تکالیف


وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
USD3949
شروع کنید

دوره شش ماهه قراردادنویسی، یک دوره کامل و جامع است که به صورت مهارت محور و قدم به قدم، افراد را به تسلط بر تنظیم انواع قراردادهای پرکاربرد نزدیک می کند. این دوره بیش از آن که شبیه به یک دوره آموزشی باشد، شبیه به یک کارآموزی حقوقی با تمرکز بر تنظیم قرارداد، است.

از آنجایی که بعضی از علاقه مندان، به دلیل مسائل مالی، تمایل داشتند که در آکادمی در دو بخش مجزا، شرکت نمایند، دوره جامع شش ماهه قراردادنویسی به دو بخش مقدماتی و پیشرفته تقسیم گردیده است.

در بخش پیشرفته (همین دوره)، در تکمیل دوره مقدماتی، انواع قراردادهای پرکابرد (طبق سرفصل ذیل) در 12 جلسه 2 ساعتی آموزش داده می شود و هر جلسه به نکات یک قرارداد اختصاص دارد و در سیزدهمین جلسه، در خصوص مذاکرات قراردادی، صحبت می شود.

توجه: پیش نیاز، دوره پیشرفته، گذراندن دوره مقدماتی است و بدون گذراندن دوره مقدماتی، به هیچ وجه دوره پیشرفته توصیه نمی گردد چرا که تمامی مطالب ارائه شده در دوره پیشرفته در تکمیل و ادامه دوره مقدماتی (9 جلسه اول دوره جامع قراردادنویسی) مطرح گردیده است.

شرکت کنندگان در دوره پیشرفته مانند دوره جامع، در گروه پشتیبانی آکادمی عضو گردیده و به کلیه ی سوالات آن ها، پاسخ داده خواهد شد.

شرکت کنندگان، پس از پایان هر جلسه، تمرین آن جلسه را نگارش کرده و در وبسایت بارگزاری می نمایند، تکالیف توسط مصححین آکادمی تصحیح گردیده و برای شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.

این دوره مهارت محور است و صرفاً به فارغ التحصیلان رشته ی حقوق پیشنهاد می گردد و برای افرادی که دارای پیش زمینه و اطلاعات لازم حقوقی نیستند، توصیه نمی گردد.

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *