کلیه‌ی اطلاعات درج شده‌ی کاربر که طبق قوانین و یا عرف، محرمانه تلقی گردد، توسط آکادمی حقوقی بهاره فشارکی به صورت محرمانه حفظ گردیده و از افشا آن خودداری خواهد شد.

استثنائات حفاظت محرمانگی اطلاعات کاربر و عدم افشای غیر مجاز اطلاعات توسط آکادمی به شرح ذیل بوده و در این موارد آکادمی مسئولیتی در خصوص حفاظت اطلاعات محرمانه کاربر نخواهد داشت:

1- در صورتی که خود کاربر اطلاعات هویتی خود را با دیگران از طریق درج کامنت، اشتراک اطلاعات و یا گزارشات و یا به هر روش دیگری به اشتراک گذارد.

2- در صورتی که اطلاعات هویتی و سایر اطلاعات کاربر به صورت عمومی در فضاهای مجازی و حقیقی مانند اینستاگرام، فیسبوک و غیره وجود داشته باشد.

3- هر کاربر دارای یک پروفایل کاربری مختص به خود می باشد که یا از طریق شماره تلفن همراه خود و یا از طریق نام کاربری و رمز عبور وارد آن شده‌اند. کلیه‌ی اطلاعات مربوط به کاربر در پنل کاربری وی ذخیره شده است. از کاربران تقاضا داریم از شماره تلفن همراه متعلق به خود استفاده نمایند و همچنین نسبت به حفظ رمز یکبار مصرف ارسال شده به آن شماره و همچنین رمز عبور و نام کاربری خود اقدام نمایند. در صورت هرگونه سواستفاده از پنل کاربری کاربر، کاربر در مقابل آکادمی مسئول خواهد بود.

4- کاربر مسئولیت حفاظت از محرمانگی اطلاعات ورود و فعالیت‌های خود در پنل کاربری می‌باشد. در صورتی که به هر نحو رمز عبور و یا پنل کاربری تحت سو‌استفاده قرار گیرد و یا اشخاص ثالث به طور غیرمجاز به آن دسترسی پیدا نمایند، کاربر متعهد است که فورا مراتب را به پشتیبانی آکادمی اطلاع دهد.