با سلام.

راهنمای استفاده از وب‌سایت آکادمی حقوقی بهاره فشارکی به شرح ذیل است:

۱. در صفحه اصلی، می‌توانید کلیات دوره‌های آموزشی و توضیحات کلی را مشاهده بفرمایید.

۲. برای استفاده، کسب اطلاعات و نهایتاً خرید هردوره آموزشی که مد نظرتان باشد، کافی است در قسمت خدمات آموزشی، دوره مورد نظر، برای مثال دوره شش ماهه قراردادنویسی را انتخاب نموده و وارد صفحه مرتبط گردید.

۳. مشخصات دوره، سرفصل‌های آموزشی، فیلم آشنایی با دوره در صفحه مذکور قابل بررسی و مطالعه است.

۴. در صورت تمایل به خرید، باید ابتدا در سایت ثبت‌نام نمایید، وارد پروفایل کاربری خود شده و سپس به خرید دوره اقدام فرمایید.

۵. شما پس از دریافت محتوای دوره ها، می بایست جلسات آموزشی را به ترتیب ارائه شده مشاهده نموده و پس از مشاهده هر جلسه و انجام تمرین های آن در طول یک هفته، سپس جلسه آموزشی بعدی را شروع نمایید. بدین ترتیب کل دوره در 22 هفته و حدود 6 ماه به طول می انجامد که این گذر این زمان برای جا افتادن مطالب در ذهن بسیار لازم و ضروری است و اکیداً توصیه می شود جلسات آموزشی به تدریج و در طول همین مدت زمان مشاهده گردد.

۶. در صورتی که دوره همراه با تصحیح تکالیف را انتخاب کرده باشید، در صفحه ی هر درس می توانید، قرارداد مورد نظر خود را ارسال بفرمایید. قرارداد شما بررسی می شود و در صورت وجود اصلاحات، مراتب به شما اعلام و قرارداد اصلاح شده برای شما ایمیل می گردد و سپس تکالیف آن جلسه تایید خواهد شد.

۷. در صورتی که دوره بدون تصحیح تکالیف را انتخاب کرده باشید و در طول آکادمی، نیاز به تصحیح قراردادهای نگارش شده توسط خود پیدا بنمایید، در این صورت می توانید در قسمت خدمات آموزشی، بر درخواست تصحیح قرارداد کلیک نموده و نسبت به ارسال قرارداد خود اقدام نمایید. قرارداد پس از بررسی و انجام اصلاحات برای شما ایمیل خواهد شد.

۸. شما می‌توانید در قسمت مجله تخصصی حقوقی، محتواهای آموزشی حوزه حقوق کسب و کار را مطالعه بفرمایید و با نظرات ارزشمند خود ما را یاری نمایید.  

۹. همچنین برای اطلاع بیشتر در خصوص آکادمی می توانید درباره ما را مطالعه کرده و در صورت نیاز به ارتباط با پشتیبانی آکادمی، از طریق صفحه تماس با ما، اطلاعات لازم را دریافت نموده و یا در شبکه‌های اجتماعی مندرج در ذیل وبسایت، ما را همراهی بفرمایید.