قوانین عمومی

1- شما پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت‌نام در دوره، دانشجوی دوره شناخته می‌شوید. پس از ثبت‌نام در دوره، محتوای آکادمی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این محتوا تنها برای استفاده توسط دانشجویان دوره است پس شما حق بازنشر محتوای دوره اعم از ویدئوها، فایل‌ها، پاورپوینت‌ها و غیره را در هیچ قالب و کانالی و به هیچ عنوان نخواهید داشت و در صورت هرگونه نقض، پیگرد قانونی خواهد داشت و ضامن جبران کلیه‌ی خسارارت وارده به آکادمی نیز خواهید بود.

2- با توجه به حقوق مالکیت مادی و معنوی بهاره فشارکی نسبت به دوره‌های برگزار شده، امکان دانلود ویدئوها وجود ندارد و دانشجوی این دوره‌ها باید ویدئوها را تنها به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت آکادمی مشاهده نمایند.

3- در حال حاضر و به صورت کلی دو نوع شهریه و امکان ثبت‌نام در دوره‌های آکادمی وجود دارد. نوع اول با عنوان “دوره شش ماهه قرارداد نویسی (بدون تصحیح تکالیف)” تعریف شده است که دسترسی شما در این نوع از ثبت‌نام فقط به محتوای ارائه شده در دوره برقرار می‌گردد (دسترسی به محتوا بدون محدودیت زمانی است) و امکان استفاده از خدمات تصحیح تکالیف را نخواهید داشت. نوع دوم با عنوان “دوره شش ماهه قراردادنویسی همراه با تصحیح تکالیف” ارائه می‌گردد که در این نوع ثبت‌نام شما علاوه بر محتوا امکان برخورداری و استفاده از خدمات تصحیح قراردادهای نگارش شده و همچنین دریافت مدارک پایان دوره را نیز خواهید داشت.

4-در صورتی که شما دوره بدون تصحیح تکالیف را انتخاب کرده باشید، می‌توانید برای تصحیح هر قراردادی که مد نظر خودتان است به صورت مجزا درخواست دهید و پس از پرداخت مبلغ، نسبت به ثبت سفارش تصحیح قرارداد اقدام نمایید.

شرایط خرید

1- هنگام خرید دوره به ثبت کامل و دقیق نام و نام خانوادگی دقت گردد زیرا گواهی‌نامه دوره فقط به نام خریدار قابل صدور است و در پایان دوره جهت احراز هویت، نام و نام خانوادگی خریدار با تصویر کارت ملی تطابق داده خواهد شد.

2- کاربران دقت نمایند که به دلیل فرایندهای مالی،‌ امکان بازگشت هزینه پرداخت شده پس از خرید وجود ندارد لذا در خرید خود دقت نمایند و قبل از پرداخت، کلیه ی بازبینی ها و دقت لازم را به خرج دهند.

شرایط فارغ‌التحصیلی

1- برای فارغ‌التحصیلی و دریافت گواهی‌نامه دوره، بازدید کلیه‌ی محتوا و ارسال یک قرارداد نهایی نگارش شده یا قبولی در آزمون ضروری است. در صورت تطابق حداکثر ۷۰ درصد مفاد قرارداد با محتوای آموزشی ارائه شده و یا قبولی در آزمون، گواهی‌نامه دوره صادر می‌گردد.

2- پس از پایان دوره و درصورتی‌که دانشجو بتواند دوره را با موفقیت و کسب نمره قبولی به پایان رساند، لازم است نسبت به ارسال تصویر واضح و مشخص از کارت ملی اقدام نمایند.

3- دانشجو تعهد دارد که تمام دوره را شخصاً بگذراند. آکادمی می‌تواند در صورت لزوم مصاحبه‌ای با فارغ التحصیلان دوره انجام دهد و اگر مشخص شود که دوره توسط ایشان طی نشده است این اختیار را دارد تا از ارائه گواهی‌­نامه پایان دوره به ایشان خودداری کند.