بخش اول دوره شش ماهه قراردادنویسی (مقدماتی)


وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
USD3951
شروع کنید

دوره شش ماهه قراردادنویسی، یک دوره کامل و جامع است که به صورت مهارت محور و قدم به قدم، افراد را به تسلط بر تنظیم انواع قراردادهای پرکاربرد نزدیک می کند. این دوره بیش از آن که شبیه به یک دوره آموزشی باشد، شبیه به یک کارآموزی حقوقی با تمرکز بر تنظیم قرارداد، است.

از آنجایی که بعضی از علاقه مندان، به دلیل مسائل مالی، تمایل داشتند که در آکادمی در دو بخش مجزا، شرکت نمایند، دوره جامع شش ماهه قراردادنویسی به دو بخش مقدماتی و پیشرفته تقسیم گردیده است.

در بخش مقدماتی (همین دوره)، نگارش صفر تا 100 یک قرارداد به همراه انجام تمرین آموزش داده می شود.

بخش مقدماتی 9 جلسه 2 ساعتی می باشد به همراه جزوه، تمرین ها، نمونه قراردادهای نگارش شده و دیگر مواردی که در وبسایت جهت آموزش قرار داده شده است.

شرکت کنندگان در دوره مقدماتی مانند دوره جامع، در گروه پشتیبانی آکادمی عضو گردیده و به کلیه ی سوالات آن ها، پاسخ داده خواهد شد.

در این دوره، امکان ارسال تکالیف و تصحیح آن توسط تیم آکادمی وجود ندارد اما افراد می توانند به صورت موردی، موارد نگارش شده را از طریق بخش «درخواست تصحیح قرارداد» با پرداخت هزینه جداگانه ارسال نمایند. اما با توجه به اینکه در هر جلسه، نمونه های نگارش شده از تکالیف قرار داده شده است، شرکت کنندگان می توانند شخصاً نسبت به تصحیح تکلیف اقدام کرده و قدم بعدی آموزش را با رفع اشکالات خود بگذرانند.

این دوره مهارت محور است و صرفاً به فارغ التحصیلان رشته ی حقوق پیشنهاد می گردد و برای افرادی که دارای پیش زمینه و اطلاعات لازم حقوقی نیستند، توصیه نمی گردد.

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. پروین طاهرخانی 1402/11/10

    با سلام
    میتونم به جرات بگم بهترین و کاربردی ترین دوره ای هست که با استفاده از این دوره میتونید با کمی تمرین و پشتکار یک قرادادنویس عالی شوید