دوره جامع شش ماهه قراردادنویسی


وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
USD79
شروع کنید

آکادمی قراردادنویسی با سمینار/وبینار، کارگاه آموزشی، دوره های چند روزه قراردادنویسی و غیره بسیار متفاوت است. آکادمی در اصطلاح، مکانی است جهت آموزش یک حرفه، بنابراین شرکت کننده با حضور در آن، باید هم بخواند و هم تجربه کند و نهایتاً در عمل یاد بگیرد. شاید اگر دانشگاه های ما رنگ و بوی عملی داشتند، آکادمی می توانست تا حدی شبیه به یک دانشگاه باشد.

در هر صورت باید بدانید که در دوره های معمول که اکثراً در قالب سمینار/وبینار، دوره های چند روزه و یا کارگاه های آموزشی تشکیل می شوند، صرفاً مسائل تئوری مرتبط عنوان می گردد و شرکت کننده بسته به توانایی و دانش خود، یا می تواند آن ها را به کار گیرد یا فقط با مسائل تئوری آشنا می شود و نهایتاً نگارش قرارداد را یاد نمی گیرد. اما در آکادمی قراردادنویسی به مانند یک دانشگاه عملی، در یک بازه زمانی طولانی، قدم به قدم نگارش انجام می شود و مهارت قراردادنویسی آموزش داده می شود به نحوی که فارغ التحصیلان به شرط همکاری و تمرین در طول دوره، می توانند وارد مسیر حرفه ای قراردادنویسی شوند. طبق تجربه شخصی من، نتیجه علمی و عملی فارغ التحصیلان چنین آکادمی برابری می کند با شخصی که یکسال در یک شرکت به عنوان کارشناس امور قراردادها مشغول بوده و تحت نظارت، کار یا کارآموزی کرده باشند.

نحوه و متود آموزش در آکادمی تخصصی نگارش قرارداد به چه صورتی است؟

نحوه دوره به صورت کاملا عملی و کاربردی و طبق تجارب قبلی آموزش عملی به کارشناسان قراردادها طراحی گشته است، به همین دلیل نقش شرکت کننده بسیار مهم است. اگر شرکت کننده، وقت کافی نگذارد و تلاش لازم را انجام ندهد، نتیجه موثر و مفیدی از این دوره کسب نخواهد کرد.

در این دوره، یک رابطه کاملا دو طرفه ایجاد می گردد، رابطه تدریس مدرس به موازات اجرا و نگارش موارد تدریس شده توسط شرکت کننده در تکمیل یکدیگر خواهند بود. 

مطابق با موضوعات طبقه بندی شده در سرفصل آکادمی، در هر جلسه، تمرکز بر یکی از این موضوعات بوده و پس از تدریس کلیه نکات، یک توافق طراحی شده به افراد داده می شود و افراد می توانند مواردی را که یاد گرفته اند در عمل تجربه نمایند و پس از نگارش مفاد آموزش داده شده، لازم است آن را با نمونه هایی که در وبسایت وجود دارد، شخصاً تصحیح نمایند.

در این دوره، امکان ارسال تکالیف و تصحیح آن توسط تیم آکادمی وجود ندارد اما افراد می توانند به صورت موردی، موارد نگارش شده را از طریق بخش «درخواست تصحیح قرارداد» با پرداخت هزینه جداگانه ارسال نمایند. اما با توجه به اینکه در هر جلسه، نمونه های نگارش شده از تکالیف قرار داده شده است، شرکت کنندگان می توانند شخصاً نسبت به تصحیح تکلیف اقدام کرده و قدم بعدی آموزش را با رفع اشکالات خود بگذرانند.

لازم به توضیح است که در جلسات اول تا دهم، افراد هر هفته به عنوان مأموریت، باید یک یا چند ماده از یک قرارداد را نگارش نمایند تا قدم به قدم نگارش کل قرارداد را فرا گیرند اما از جلسه دهم به بعد، در هر هفته باید یک قرارداد را به صورت کامل نگارش کنند. بنابراین از جلسات دهم به بعد، صرف زمان بیشتری جهت انجام مأموریت های قراردادی می طلبد.

این دوره مهارت محور است و صرفاً به فارغ التحصیلان رشته ی حقوق پیشنهاد می گردد و برای افرادی که دارای پیش زمینه و اطلاعات لازم حقوقی نیستند، توصیه نمی گردد.

سرفصل دوره

نمایش همه جزئیات
1 از 2

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. الهام طیبی 1401/02/19

    سلام قسمت آموزش word را پیدا نکردم

    1. بهاره فشارکی 1401/02/31

      سلام
      فایل آموزش ورد در ذیل دو فیلم جلسه ی اول درج شده است.

      1. الهام طیبی 1401/04/14

        سپاسگزارم 🌺

  2. اندیشه راوش 1401/04/13

    درود بر شما…من در آکادمی ثبت نام کردم ..برای شروع دوباره کجا باید برم..

    1. بهاره فشارکی 1401/05/02

      سلام. در قسمت دوره های خریداری شده، میتونید دوره را شروع و جلسات را پیش ببرید.

  3. الهام طیبی 1401/04/14

    سلام وقت بخیر
    تمرین جلسه سوم در نمونه های ارائه شده هیچ کدام اشاره ایی به مبلغ تضمین ۵ میلیاردی و عودت آن نداشته اند .
    مطلب دیگر در خصوص تمرین موضوع قرارداد می باشدکه با توجه به وجود پیش پرداخت به نظرم ابتدای شروع مدت قرارداد می بایستی زمان پرداخت پیش پرداخت باشد تا مجری شروع به ساخت فیلم ها نماید نه تاریخ قرارداد .

    1. بهاره فشارکی 1401/05/02

      در خصوص نکته اول، صبوری کنید، در جلسه ای که تضامین آموزش داده شود، تضمین نگارش خواهد شد و در جلسه سوم، لزومی به نگارش تضمین نبوده است.
      در خصوص نکته دوم، بستگی دارد از نگاه چه کسی نگارش بفرمایید. تمرین از نگاه کارفرما نگارش شده اما اگر منافع مجری قرار باشد حفظ شود، مدلی که شما گفتید میتواند مندرج گردد. در هر صورت برای نگارش هر قسمت شما باید به اوضاع و احوال و اینکه موکل شما چه کسی است توجه بفرمایید و لزوماً یک پاسخ ثابت ندارد.

  4. الهام طیبی 1401/04/14

    در ضمن در نمونه دوم انشا موضوع قرارداد به تفکیک موضوع قرارداد اصلا توجهی نشده . استنباط م از فایل آموزشی آن بود که موضوع قرارداد بایستی تفکیک شده تنظیم شود.

    1. بهاره فشارکی 1401/05/02

      نمیدانم دقیق کدام مورد را میفرمایید. اما اگر موضوع قرارداد چند قسمتی باشد، تفکیک آن ارجح است اما اگر دارای چند قسمت نباشد، نیازی به تفکیک نیست. در نمونه ها، شما مدل های مختلف نگارش را نمی بینید و لزوماً صحیح تری وجود ندارد. آنچه که فکر میکنید با توجه به محتوای درس و انواع نمونه های داخل و خارج کلاسی، صحیح است، به همان نحو نگارش بفرمایید.

  5. سارا صادقی 1401/08/01

    سلام شما نحوه تنظیم دادخواست و لایحه نویسی روهم اموزش میدهید؟