تازه‌ها

اطلاع رسانی بورسیه آکادمی تخصصی تنظیم حرفه ای قرارداد در سال 1402:


آکادمی تخصصی تنظیم حرفه ای قرارداد یک دوره تخصصی بلند مدتِ ۶ ماهه است که در طی شش ماه (هر هفته یک جلسه ۲ ساعته)، از ابتدایی ترین امور لازم برای تنظیم تخصصی قرارداد شروع میکند و پس از آموزش اصول تنظیم یک قرارداد حرفه ای از ابتدا تا انتها با تمام جزییات، نسبت به آموزش تخصصی ترین و کاربردی ترین انواع قراردادهای تجاری اقدام می کند و کل دوره همراه با انواع توافق های طراحی شده برای تمرین و تنظیم قرارداد است و حتی این امکان برای شرکت کننده های دوره با تصحیح تکلیف وجود دارد که کلیه ی قراردادهای تنظیمی خود را جهت بررسی، اظهارنظر و تصحیح به تیم پشتیبان و تصحیح کننده آکادمی ارسال نمایند، علی رغم اینکه نمونه های زیادی از انواع قراردادهای تنظیم شده نیز ارائه گردیده است.

آکادمی در سال ۱۳۹۹ شروع به فعالیت نمود و پس از برگزاری ۴ دوره موفق، در سال ۱۴۰۱ جهت رفع محدودیت های ظرفیت و همچنین ارتقا کیفیت آموزش، نسبت به ارائه آن به صورت آموزش الکترونیک و در بستر وبسایت اقدام نمود. کلیه ی جلسات به صورت استودیویی و حرفه ای ضبط گردیده اند و با کیفیت بسیار بالا در وبسایت به نشانی www.fesharakiacademy.com  ارائه می شوند و خدا را شکر نتایج بسیار خوب و رضایت بخشی را داشته است.

در راستای مسئولیت اجتماعی آکادمی، مانند سال گذشته امکانی جهت اعطای بورسیه (کمک هزینه تحصیلی) به داوطلبین حائز شرایط آکادمی فراهم گردیده است. 

این کمک هزینه برای دانشجویانی در نظر گرفته شده که علاقه شدید و در عین حال استعداد، ظرفیت درونی و دانش مناسبی جهت کسب تخصص و مهارت در حوزه تنظیم قرارداد و پیشبرد آن به عنوان یک حرفه را دارند اما در حال حاضر به دلیل محدودیت های مالی، امکان شرکت در آکادمی را ندارند.

آکادمی تلاش می کند این افراد را شناسایی نموده و با اعطای کمک هزینه تحصیلی به آن ها، این امکان را فراهم کند که راه تخصصی خود را زودتر شروع کنند.


شرایط دریافت بورسیه:

۱- فارغ التحصیل یا در مرحله دفاع کارشناسی ارشد حقوق

و یا

فارغ التحصیل کارشناسی حقوق مشروط بر کارآموز وکالت/وکیل تازه کار بودن

۲- نداشتن سابقه کار یا سابقه کار کمتر از ۳ سال باشد؛

۳- دارای قدرت نگارش بسیار خوب (روان و مفهوم نویسی) بوده و علاقه مند به امر نگارش و حوزه قراردادها به عنوان تخصص باشد؛

۴- زبان انگلیسی قوی ضروری نیست اما امتیاز محسوب می شود.

مبلغ بورسیه:

میزان بورسیه ۷۰ درصد مبلغ دوره با تصحیح تکلیف است یعنی متقاضی بورسیه در صورت پذیرش، صرفاً ۳۰ درصد مبلغ را پرداخت خواهد نمود.

مبلغ دوره با تصحیح تکلیف: 6/875/000 تومان

مبلغ قابل پرداخت برای پذیرفته شدگان بورسیه: 2/062/500 تومان

مهلت درخواست و ظرفیت:

این بورسیه مختص سال ۱۴۰۲ است و دیگر در سال 1402 تکرار نخواهد شد و از میان داوطلبین، 20 نفر منتخب و بورسیه خواهند شد.

مهلت ارسال رزومه و انگیزه نامه، لغایت 3 آبان ماه است و نتایج بورسیه 15 آبان مشخص خواهد شد.

مدارک لازم و نحوه ارسال:

۱- رزومه (فایل استانداردی از سوابق تحصیلی، کاری و دوره های گذرانده شده).

۲- انگیزه نامه (معیار قدرت نگارش داوطلب خواهد بود).

در صورت تمایل به دریافت بورسیه، در صورتی که شرایط لازم را دارید، مدارک خود را با عنوان «بورسیه آکادمی» به ایمیل زیر ارسال نمایید:

fesharakilawacademy@gmail.com


توضیحاتی در خصوص رزومه و انگیزه نامه:

الف) رزومه لازم است به صورت حرفه ای و در قالب فایل PDF ارسال شود و شامل نام، شماره تماس، آدرس و همچنین تمامی سوابق تحصیلی و شغلی (اگر موجود هست) و دوره هایی که گذرانده اید تا کنون و دیگر مواردی که فکر می کنید ضروری است، باشد.

انگیزه نامه لازم است که در حداقل دو پاراگراف و حداکثر دو صفحه با فونت و ظاهر شکیل و حرفه ای تنظیم شود و در خصوص 3 موضوع مشخصاً صحبت کند:

1- انگیزه شرکت در آکادمی و پرداختن به ابعادی که فکر می کنید، آکادمی می تواند در آن ها و در مسیر حرفه ای شما موثر باشد؛

2- موفقیت هایی که تا کنون کسب کرده اید و مواردی که در آن ها احساس توانایی می کنید؛

3- اهداف و افق هایی که در آینده برای خود متصور هستید؛

(پیشنهاد می شود قبل از ارسال، چند نمونه فارسی یا انگلیسی انگیزه نامه را با سرچ مطالعه بفرمایید- انگیزه نامه ای که معیارهای اولیه لازم (رعایت شرایط شکلی و پرداختن به 3 مورد فوق را نداشته باشد، بررسی نخواهند شد).

انتظاراتی که از افراد بورسیه شده وجود دارد:

۱- افراد لازم است که ظرف مدت ۱ ماه از دریافت بورسیه، نسبت به شروع دوره اقدام و آن را به صورت مستمر پیش ببرند.

۲- به افراد بورسیه شده در تصحیح تکالیف و قراردادها سخت گیری بیشتری می شود و لازم است با تلاش و پشتکار بیشتری فرآیند را پیش ببرند.

۳- لازم است تمام تلاش خود را جهت پیشبرد آکادمی انجام نموده و آکادمی را به موقع به اتمام برسانند.

۴- در صورتی که افراد پشتکار لازم را نداشته و پس از دریافت اخطارها برای پیشبرد آکادمی و یا ارسال تکالیف، اقدامات لازم را انجام ندهند، دوره بسته به صلاحدید آکادمی می تواند از دسترس آن ها خارج شود.

بنابراین تنها انتظار اصلی که از افراد بورسیه شده می رود این است که با همت و پشتکار نسبت به پیگیری جلسات آکادمی اقدام نمایند و از این فرصت برای ورود تخصصی به دنیای حرفه ای نگارش قرارداد استفاده کافی نمایند.

همچنین لازم به توضیح است که:

لازم است افراد پذیرفته شده در بورسیه، رزومه تحصیلی-کاری شان را به همراه یک عکس از خود (در صورت رضایت به انتشار تصویر) ارائه کنند که در استوری های اینستاگرام و یا در وبسایت آکادمی به عنوان پذیرفته شده ی بورسیه آکادمی معرفی شوند.

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات بیشتر