دوره مهارت محور اصول حرفه ای بیمه (آفلاین) و مالیات(آنلاین) در قراردادها


وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
USD7453
شروع کنید

دوستان و همراهان عزیز آکادمی

 سلام

در ابتدا باید از اعتمادی که به آکادمی تخصصی افزایش مهارت حقوقدانان و وکلا داشتید، بسیار از شما تشکر کنیم و در مرحله بعد، لازم است به شما تبریک بگوییم برای اینکه در راه جدیدی جهت حرفه ای شدن و متخصص شدن خودتان، قدمی برداشته اید. مهم نیست که در این مسیر جدید، همراه یکدیگر قرار بگیریم یا نه، اما شما در میان بسیاری از افراد، پذیرای پیشرفت شده اید و در جستجوی ساخت راهی برای خود هستید که بسیار حائز اهمیت است و اگر با پشتکار در این راه قدم بردارید، بدون شک مسیرها و ابزارهای زیادی را خواهید یافت که شما را در رسیدن به هدفتان همراهی می کنند. آکادمی تخصصی افزایش مهارت حقوقدانان و وکلا یکی از این مسیرهاست که امیدواریم بتواند در رسالتی که برای خود با دوره جامع قراردادنویسی آغاز نموده و این بار با دوره آموزش اصول حرفه ای بیمه و مالیات در قراردادها ادامه می دهد، متعهد، موفق و پیشرو عمل نماید.

 آکادمی تخصصی افزایش مهارت حقوقدانان و وکلا با سمینار/وبینار، کارگاه آموزشی، دوره های چند روزه قراردادنویسی و غیره بسیار متفاوت است. آکادمی در اصطلاح، مکانی است جهت آموزش یک حرفه، بنابراین شرکت کننده با حضور در آن، باید هم بخواند و هم تجربه کند و نهایتاً در عمل یاد بگیرد. شاید اگر دانشگاه های ما رنگ و بوی عملی داشتند، آکادمی می توانست تا حدی شبیه به یک دانشگاه باشد.

 آکادمی تخصصی مهارت افزایی حقوقدانان و وکلا که عزمی جزم و اراده ای راسخ در ایجاد و پرورش مهارت های ضروری، کاربردی و موثر در فارغ التحصیلان، کارشناسان و مشاورین حقوقی و وکلا دارد، رسالت خود را با سفر 6 ماهه ای جذاب در راستای آموزش اصول قرارداد نویسی با رویکرد مهارت محور آغاز کرد؛ به نحوی که پس از خاتمه ی دوره،  چنان تخصص و اعتماد به نفسی را به اعضای خانواده ی خود عرضه داشت، که به لطف خدا در حوزه های مختلف کاری و حرفه ای توانستند مشغول به فعالیت حرفه ای در حوزه تنظیم قراردادها بشوند.

 اما همان طور که گفتیم، این فقط آغاز مسیر ما بود؛ رضایت خاطر عمیق قلبی ما در این است که حقوقدانان محترم و خانواده آکادمی را در دیگر عرصه های حرفه ای و توسعه فردی همراهی کنیم و پا به پای این خانواده، نظاره گر رشد و شکوفایی آنها در مسیر حرفه ای و شخصی شان باشیم. از این رو، تصمیم بر آن شد که این بار با یک دوره مهارت محور آموزشی جدید، پاسخ گوی یکی از شایع ترین نیازهای مخاطبین خود باشیم؛ و آن مبحث بیمه و مالیات قراردادها، موضوعی جدید، بکر و کاربردی است.

دوره آنلاین مهارت محور آموزش اصول حرفه ای بیمه و مالیات در قراردادها چیست؟

 هر قرارداد حداقل متشکل از چهار بعد است: بعد حقوقی، مالی، تجاری و فنی. ما پس از آموزش بعد حقوقی به صورت مهارت محور و عملی در سفر سابق خود، تصمیم گرفتیم به آن اکتفا نکنیم و خانواده و اعضاء جدید خود را مجهز به بعد مهم بعدی یعنی تخصص مالی (مشتمل بر مالیات و بیمه) با تمرکز بر حقوق قراردادها نماییم. دوره ای جدید که با نام «دوره مهارت محور آموزش اصول حرفه ای بیمه و مالیات در قراردادها» با حضور و تدریس متخصصین این امر، شما را قدم به قدم همراهی می کند، با ارائه تکالیف هفتگی و تصحیح آن، دست شما را می گیرد و در نهایت با پشتیبانی رایگان از ابتدای دوره تا یک ماه از خاتمه آن و اطمینان خاطر از اینکه مفاهیم تدریس شده به نحو کاربردی برای شرکت کنندگان دوره، مفید فایده بوده، اعضاء خود را پرقدرت تر، متخصص تر و مجهزتر از سابق به سمت توسعه شغلی رهسپار می سازد.

 نمونه چنین دوره ای تا به حال، به این شیوه و روش انجام نگردیده و فقط دوره های شبیه به آن با محوریت کلیات بیمه و مالیات وجود دارد که تمرکزی بر قراردادها نداشته و متخصصین قراردادنویسی و مشاورین حقوقی را مسلط به مباحث کاربردی مقررات بیمه و مالیات حاکم بر انواع قراردادها نمی سازد.

زمان برگزاری دوره مهارت محور آموزش اصول حرفه ای بیمه و مالیات در قراردادها:

 مدت این دوره، 12 هفته است که 6 هفته مربوط به آموزش اصول حرفه ای بیمه در قراردادها و 6 هفته مرتبط با آموزش اصول حرفه ای مالیات در قراردادها است. در هر هفته، یک جلسه 2 ساعته آموزش و در باقی روزهای هفته، شرکت کنندگان باید تکالیف ارائه شده در هر جلسه را انجام بدهند. این تکالیف حداکثر یک یا دو ساعت زمان در هفته از شرکت کنندگان خواهد گرفت اما مسلماً اختصاص وقت گسترده تر توسط شرکت کننده، موجب می شود که مهارت و تسلط بیشتری نیز کسب شود.

 روز برگزاری آموزش اصول حرفه ای بیمه در قراردادها، روز یک شنبه هر هفته ساعت 19 الی 21 در 6 هفته ابتدایی(از 21 مرداد تا 1 مهر) خواهد بود.

روز برگزاری آموزش اصول حرفه ای مالیات قراردادها، پس از اتمام جلسات بیمه (از 5 مهر تا 10 آبان) در روز پنج شنبه هر هفته ساعت 15:30 الی 17:30 می باشد.

دوره مهارت محور آموزش اصول حرفه ای بیمه و مالیات در قراردادها به چه نحو برگزار می گردد؟

 دوره به صورت آنلاین و از طریق پلفترم zoom برگزار می گردد تا شرکت کنندگان بتوانند در هر جا و هر شهری که هستند از دوره استفاده نمایند و با حذف هدر رفت زمان رفت وآمد حضوری به کلاس، ترافیک و غیره، در بهینه ترین زمان ممکن، تخصص جدیدی رو یاد بگیرند و البته فایل ضبط شده ی غیرقابل دانلود دوره به صورت آفلاین نیز در دسترس شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت تا چنانچه نتوانستند در ساعت مقرر در کلاس شرکت کنند و یا نیاز به مشاهده مجدد دوره داشتند، بتوانند از محتوای ضبط شده استفاده کنند؛ البته پیشنهاد می شود به هیچ عنوان در طول دوره غیبت نشود؛ چون در این صورت به دلیل محدودیت زمان، ممکن است امکان تصحیح تکلیف عزیزان غایب وجود نداشته باشد.

این دوره مهارت محور برای چه کسانی مناسب است؟

محتوای بکر این دوره برای تمام فارغ التحصیلان با تحصیلات حقوقی، کارشناسان حقوقی، مشاورین حقوقی، وکلا و کارآموزان دادگستری، متخصصین قراردادنویسی، مدیران حقوقی شرکت ها و در کل هر شخصی که به نحوی در زمینه ی حقوقی تحت هر عنوانی فعالیت داشته و فاقد دانش بیمه ای و مالیاتی است، مفید خواهد بود.

 این دوره چه برای کسانی که در ابتدای راه قراردادنویسی هستند و تمایل دارند که از ابتدا مسائل بیمه و مالیات قراردادها را آگاهانه دنبال کنند و چه برای کسانی که سال هاست کار تنظیم قرارداد انجام می دهند اما هنوز نسبت به مباحث بیمه و مالیات قراردادها تسلط ندارند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

مهلت ثبت نام:

در صورتی که شما متقاضی ثبت نام هستید، می بایست ثبت نام خود را از تاریخ 13 مرداد لغایت 20 مرداد 1403 از طریق همین وبسایت نهایی بفرمایید. پس از پرداخت و قطعیت ثبت نام، افراد ثبت نام شده در گروه های تشکیل یافته قرار می گیرند.

آنچه پس از گذراندن این دوره به دست خواهید آورد:

1-  افزایش اعتماد به نفس تان راجع به نگارش شروط مالی قراردادها؛

2-  نگارش شروط حقوقی هر قرارداد با توجه به آثار مالی آن ها؛

3-  یافتن درک و زبان مشترک بیشتر در مذاکرات با کارشناسان مالی و کسب توافق آسوده تر؛

4-  در نظر گرفتن مسائل بیمه و مالیات در ارائه مشاوره های حقوق تجاری و حقوق کسب و کار خود؛

5-  ایجاد جایگاهی متفاوت برای خودتان در دنیای حقوق کسب و کار با علم به مسائل بیمه و مالیات؛

6-  امکان تعمیق بیشتر و ورود به حوزه دعای مربوط به مباحث بیمه و مالیات به خصوص موارد مرتبط با  قراردادها.

راه ارتباطی با پشتیبان دوره:

 اگر سوالی دارید که ما بهش جواب ندادیم،

  همین الان میتونید با شماره تماس 09375360758 تماس بگیرید یا پیام بدهید؛

  پشتیبان آکادمی منتظر و مشتاق راهنمایی شماست😊

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. رقیه شکری 1403/05/13

    با سلام بسیار عالی و کاربردی و به امید توفیق از جانب خداوند در جهت رسیدن به نتیجه خوب و جبران الطاف بی دریغ شما

    1. بهاره فشارکی 1403/05/13

      سلام و احترام ممنون از دعای خیرتون.
      انشالله مسیر رشد و پیشرفتتون پر از خیر و برکت و نور باشه.

  2. مریم بیات 1403/05/18

    سلام و عرض ارادت خدمت سرکار خانم فشارکی عزیز و تشکر بابت تمام زحمات شما امیدوارم بتونیم زحمات شما رو جبران کنیم